"Existujú len dvaja dokonalí muži. Jeden mŕtvy, druhý nenarodený."

Srpen 2007

Sexom k lepšiemu zdraviu

15. srpna 2007 v 11:12 | Charybda |  Zdravie, móda a krása
1.Sex je liekom na krásu.
Vedecké testy objasnili, že pri milovaní sa produkuje množstvo estrogénu, ktorý dáva
vlasom prirodzený lesk a pokožke hebkosť.
2.Nežné, uvoľnené milovanie znižuje riziko vzniku dermatitídy, vyrážok a škvŕn na koži.
Produkovaný pot prečisťuje póry a vaša pokožka doslova žiari.
3. Milovanie môže spáliť všetky kalórie, ktoré sa nazbierali na romantickej večeri.
4. Sex je jeden z najbezpečnejších športov, ktorý sa dá prevádzať.
Pretiahne a posilní azda každý jeden sval v tele. Je oveľa príjemnejší ako zaplávať 20 dĺžok
a nepotrebujete mať ani žiadnu špeciálnu obuv!
5. Sex je okamžitý liek na miernu depresiu.
Uvoľňuje do krvného obehu prirodzený endorfín, ktorý produkuje pocit eufórie a
zanecháva vo vás pocit blaženosti.
6. Čím viac sexu máte, tým ste žiadanejší.
Sexuálne aktívne telo produkuje významné množstvo látok zvaných feromóny. Tieto jemné
sexuálne parfémy privádzajú Váš proťajšok do šialenstva!
7. Sex je najbezpečnejšie sedatívum na svete.
JE 10 KRÁT EFEKTÍVNEJŠÍ AKO DIAZEPAM.
8. Každodenné vášnivé bozkávanie Vás zbaví zubára.
Bozkávanie podporuje vyplavovanie zbytkov jedla zo zubov slinami a znižuje kyselinu,
ktorá zapríčiňuje zubný kaz a predchádza tvorbe zubného povlaku.
9. Sex dokonca zmierňuje bolesť hlavy.
Prežitok milovania uvolňuje napätie, ktoré zužuje krvné cievy v mozgu.
10. Sex je prírodné antihistaminikum.
Veľa milovania môže dokonca uvoľňovať upchatý nos. Pomáha bojovať s astmou a
sennou nádchou.

Najkrajšia rozprávka

15. srpna 2007 v 10:57 | Charybda |  Príbehy

Pár mužských výrokov

15. srpna 2007 v 10:43 | Charybda |  Vtipné
Je ľahké byť abstinentom, ak máš auto, málo peňazí a prísnu manželku...
S manželkou sme sa dva týždne nerozprávali, ale včera som to už nevydržal
a urobil som ústretový krok. Opýtal som sa jej, kde je vývrtka...
Keď som sa manželky opýtal, či môžem ísť na pivo, súhlasila, ale povedala,
že do ôsmej musím byť doma. Nuž čo, tak do tej ôsmej to doma už nejako
vydržím... A potom: Hurááá...!
Nechápem, kde sa u nás doma stále berie toľko prázdnych fliaš. Však ja som
v živote žiadnu prázdnu fľašu nekúpil...
Jedna vec je naozaj istá: Fajčenie skracuje tvoju cigaretu...!
Nerád pijem v prítomnosti manželky. Ten pohľad, ako sa z nej stanú dve, to
je jednoducho niečo strašné...
Ak zameníme v slove LÁSKA 4 písmená a jedno uberieme, dostaneme slovo
PIVO, čo je skutočne na zamyslenie. Ak ale v slove LÁSKA zameníme všetky písmená
a jedno doplníme, vznikne slovo FERNET a to už nie je náhoda...! Lenže ak
zmeníme všetky písmená v slove FERNET okrem R a pridáme ČKA, dostaneme
BOROVIČKA a to je podľa mňa znamenie
Mnohí muži po svadbe akoby omladli. Zase pijú a fajčia potajomky...
Zlozvyk piť po večeroch alkohol, vedie k veľmi užitočnému zvyku piť po
ránach minerálku.:)
Najväčším nedostatkom alkoholu býva jeho nedostatok...
Dobra zena bud pije alebo nalieva.
Stále mi vyčítajú, že nechodím do kostola... Podľa mňa je ale Bohu milšie,
keď sedím v krčme a myslím na neho, než keby som sedel v kostole a myslel
na pivo...
Ak nejde hora k Mohamedovi, tak tá tráva nebola dosť silná...

Ak si myslíte, že fajčenie nemení hlas ženy, skúste odklepnúť popol na
koberec...
Vyrastal som v decáku, teraz pijem z decáku!!!
Fajčiť síce budem, no piť neprestanem!

Ženský, mužský marketing

15. srpna 2007 v 10:28 | Charybda |  Power of Woman
Ženský marketing
Si na party. Vidis atraktivneho mladika, oslovis ho:
- Som dobra v posteli.
To je priamy marketing.

Si na party. Vidis atraktivneho mladika, oslovis ho:
- Dajte mi cislo vasho mobilu.
Na druhy den ho zavolas a povies, ze si dobra v posteli.
To je telemarketing.

Si s priatelmi na party. Vidis atraktivneho mladika, oslovis ho:
- Pozri to dievca vlavo, je vyborne v posteli.
To je reklama.

Si na party. Vidis atraktivneho mladika, oslovis ho:
- Pamatas sa, aka som bola dobra v posteli?
To je Customer Relationship Management (CRM).

Si na party. Vidis atraktivneho mladika, oslovis ho:
- Som dobra v posteli.
Pritom si stiahnes bluzku a ukazes mu svoje poprsie.
To je merchandizing.

Si na party. Vidis atraktivneho mladika, oslovis ho a povies mu, ze je dobre obleceny a pouziva vynikajuci parfum. Potom mu pripalis cigaretu a povies:
- Som dobra v posteli.
To je PR (Public Relation).


Muzsky marketing

Si na party, vidis atraktivnu damu. Oslovis ju:
- Som dobry v posteli a okrem toho vydrzim noc bez prestavky.
To je zavadzajuca reklama, ktoru zakon zakazuje.

Zas nejaké hádanky...

15. srpna 2007 v 10:27 | Charybda |  Vtipné
Jaký je rozdíl mezi přítelem a manželem?
Asi 30 minut.

Co to znamená, když muž mluví sprostě na ženu?
Sexuální obtěžování.

Co to znamená, když žena mluví sprostě na muže?
46,-Kč za minutu.

Jaká je najkratší cesta k mužovu srdci?
Přímo přes hrudník ostrým nožem.

Proč ženy předstírají orgasmus?
Protože muži předstírají předehru.

Jaký je rozdíl mezi manželem a psem?
Pes má po roce pořád radost, když vás vidí.

Jak vyjádříte, že zemřel manžel?
Sex je stejný, ale nemusím koukat na fotbal.

Jak vyjádříte, že manželka zemřela?
Sex je stejný, ale nádobí se hromadí.

Ženy vs. muži

15. srpna 2007 v 10:24 | Charybda |  Power of Woman
PREZÝVKY:
Ak idú Ada, Jana, Lenka a Renáta spolu na kávu, oslovujú sa navzájom "Ada", "Jana", "Lenka" a "Renáta".
Ale ak idú Peter, Pavol, Robo a Mišo spolu na pivo, oslovujú sa "Kokos", "Tlsťoch", "Sosák" a "Trubka".

ÚČET:
Keď čašník prinesie účet, tak Peter, Pavol, Robo a Mišo, každý hneď vyberie stovku, aj keď cely účet je 150 korún. Žiaden z nich nemá menší peniaz a žiaden z nich neprizná, že chce drobné naspäť.
Keď dostanú taký účet ženy, k slovu sa dostanú kalkulačky.


PENIAZE:
Muž zaplatí 200 korún za 100-korunovú vec, ktorú chce.
Žena zaplatí 100 korún za 200-korunovú vec, ktorú nechce.

KÚPEĽŇA:
Muž má v kúpeľni 5 vecí: zubnú kefku, penu na holenie, holiaci strojček (alebo britvu), mydlo a uterák z hotela.
Priemerný počet vecí, ktoré má v kúpeľni žena, je 337. Väčšinu z tých vecí nie je muž schopný identifikovať.

HÁDKA:
Pri hádke má žena vždy posledné slovo.
Čokoľvek, čo potom povie muž, je začiatok ďalšej hádky.

MAČKY:
Ženy majú rady mačky.
Muži vravia, že tiež majú radi mačky, ale keď sa ženy nepozerajú, muži do mačiek kopú.

BUDÚCNOSŤ:
Žena má obavy z budúcnosti. Ale len kým sa nevydá.
Muž nikdy z budúcnosti obavy nemá. Ale len kým sa neožení.

ÚSPECH:
Úspešný muž je taký, ktorý dokáže zarobiť viacej peňazí, než jeho žena dokáže minúť.
Úspešná žena je taká, ktorá takého muža nájde. Čo nie je možné.

MANŽELSTVO:
Žena sa vydáva a očakáva, že muž sa po svadbe zmení. Ale on sa nezmení.
Muž sa žení a očakáva, že žena sa po svadbe nezmení. Ale ona sa zmení...

OBLIEKANIE:
Žena sa oblieka inak, keď ide nakupovať, inak, keď ide polievať kvety, inak, keď ide vysypať kôš, inak, keď ide k telefónu, inak, keď ide čítať knihu, vybavovať poštu...
Muž sa oblieka inak, len keď ide na svadbu alebo na pohreb.

POTOMSTVO:
Žena vie o svojich deťoch všetko. Vie o termínoch návštev u zubára, o najlepších priateľoch svojich detí, o ich tajných láskach, obľúbených jedlách, ich obavách, túžbach a snoch.
Muž z času na čas registruje prítomnosť menších ľudí v dome.